JAVNI POZIV IZLAGAČIMA ZA SUDJELOVANJE NA MANIFESTACIJI „STARA JELA Z DUGOGA SELA“
15. srpnja 2024.Otvoren je Long Village Fitness Walk
21. kolovoza 2024.JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP JAVNE POVRŠINE za obavljanje ugostiteljske djelatnosti 20., 21. i 22. rujna 2024.
Turistička zajednica Grada Dugog Sela kao organizatori, raspisuje javni natječaj za davanje u zakup javne površine u Gradu Dugom Selu tijekom održavanja manifestacije „Stara jela z Dugoga Sela“ , 20., 21. i 22. rujna 2024. u centru Dugog Sela za obavljanje ugostiteljske djelatnosti.
Predmet natječaja je javna površina za obavljanje ugostiteljske djelatnosti uz uvjete kako slijedi:
Mikrolokacija:
1. parkiralište kod ZABE – prostor za šank uz Kažotićevu
2. parking ZABA – 1 kućica s hranom
3. parking ZABA – 1 kućica s pićem
4 . Krležina ulica – 1 food truck
Zabavni program:
20. 9. 24. JOLE – velika pozornica (kod ZABE) – od 20 sati
21. 9. 24. PAVA – Mala pozornica (Kolodvorska) – od 14 sati
21. 9. 24. PARNI VALJAK – Velika pozornica (kod Zabe) – od 20,30 sati
22. 9. 24. TS AMBAR – Mala pozornica (Kolodvorska) – od 12-20 sati
22.9. 24. APOKALIPSO – Velika pozornica (kod Zabe) – od 20 sati
Opći uvjeti natječaja:
- Ovim se uvjetima propisuju uvjeti koje moraju ispunjavati fizičke i pravne osobe koje sudjeluju temeljem natječaja kao zakupci javne površine na manifestaciji „Stara jela z Dugog Sela 2024.“
- Pravo na podnošenje ponuda i sudjelovanje u natječaju imaju sve fizičke i pravne osobe koje dostave dokaz o registriranoj djelatnosti, uredno popune i dostave Ponudu za sudjelovanje, prihvate Opće uvjete natječaja u organizaciji „Starih jela z Dugog Sela 2024.“ i dostave traženu dokumentaciju do navedenog roka te nemaju evidentiranog duga koji vodi Porezna uprava, kao ni duga prema Gradu Dugom Selu i TZ Dugog Sela.
- TZG Dugog Sela osigurava 2 kućice za ugostitelje, a Zakupnik je dužan osigurati svu ugostiteljsku opremu koja mu je potrebna za pružanje usluga, te eventualno, dodatne stolove i stolice (u dogovoru s organizatorom).
- U cijenu zakupnine javne površine uključeni su priključak električne energije, kao i priključak vode.
- Čišćenje prostora tijekom manifestacije osigurava Zakupnik, a kontejnere za odlaganje otpada i odvoz otpada osigurava DKPC.
- Odabrani Zakupnik dužan je čuvati prostor i vratiti ga u prvotno stanje te sanirati eventualnu štetu.
- Na predmetnim prostorima se priprema i poslužuje hrana, a mogu se mogu točiti alkoholna i bezalkoholna pića sukladno važećim propisima RH.
- Zakupnik nije ovlašten samoinicijativno organizirati bilo kakav zabavni i glazbeni program.
- Zakupac se obavezuje zakupninu za dodijeljenu lokaciju uplatiti najkasnije do 12. rujna 2023. godine na:
- na IBAN: HR4124020061100914952
- model 00, poziv na broj OIB
- primatelj Turistička zajednica Grada Dugog Sela, J. Zorića 1, 10370 Dugo Selo
- opis plaćanja: zakupnina – Stara jela z Dugog Sela
- Početna cijena za svaku od 4 gore navedene mikrolokacije iznosi 150 eura.
- Radno vrijeme na mikrolokacijama koje su predmet natječaja određuje se kako slijedi:
Petak, 20.9.2024. od 19-24 h
Subota, 21. 9.2024. od 12- 24 h
Nedjelja, 22. 9. 24. od 12 do 23 sata ili po dogovoru s Organizatorom.
Organizator je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor i isključiti Zakupca za svako postupanje suprotno ovom natječaju i dogovoru s Organizatorom, a osobito za:
- istupanje svojim uređajima i opremom izvan gabarita površine precizirane ugovorom
- neodržavanje čistoće te nemaran izgled interijera i eksterijera
- oštećenje javnih i javnozelenih površina
- puštanje vlastite glazbe bez odobrenja Organizatora
- nepoštivanje radnog vremena
- izlaganje sponzoriranih materijala ili sponzoriranih predmeta koji sadrže reklamnu poruku, slogan, logotip ili zaštićeni znak na dodijeljenoj javnoj površini bez suglasnosti Organizatora
- ako ponuđeni proizvodi ne odgovaraju ovom natječaju
Sadržaj i način podnošenja ponude:
Ponude se dostavljaju osobno u zatvorenoj omotnici s naznačenom adresom i nazivom ponuditelja s naznakom:
„JAVNI NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNIH POVRŠINA – „STARA JELA Z DUGOG SELA 2024“ – NE OTVARATI!“
Pisane ponude se dostavljaju zaključno s 23. kolovozom 2024. do 12 sati na adresu:
TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA DUGOG SELA
J. Zorića 1
10370 Dugo Selo
Ponude koje nisu dostavljene u roku ili su nepotpune, neće se razmatrati.
Pravna ili fizička osoba koja podnese ponudu za zakup javne površine po ovom natječaju dužna je, uz ponudu, dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- Ponuda za zakup javne površine
- Detaljan opis ponuđenih sadržaja te cjenike i jelovnike
- Izvadak o registraciji iz odgovarajućeg registra
- Potvrdu Porezne uprave o nepostojanju duga
- SOL-2 – za pravnu osobu, ne stariji od 30 dana
- Izjavu o prihvaćanju Općih uvjeta ovog javnog natječaja
Odluka o izboru:
Ponude će e otvarati pred tročlanom komisijom koju čine predstavnici Grada i Turističke zajednice.
Kriterij odabira ponude:
- Cijena ponude – do 5 bodova
- Interes Organizatora za ponuđenim sadržajima – do 5 bodova
- Ponuda hrane i pića te njihova cijena – do 5 bodova
- Raznolikost ponude/veza uz tradiciju – do 5 bodova
- Kvaliteta ponuđene opreme/uređenja prostora – do 5 bodova
Izabrat će se ponude koje prikupe najviše od mogućih 25 bodova.
Organizator će odluku o izboru zakupnika objaviti na službenim web stranicama TZ www.tzds.hr odmah nakon odabira.
Organizator zadržava pravo ne izabrati niti jednog ponuđača te pravo poništenja natječaja bez ikakve odgovornosti prema sudionicima natječaja i bez obaveze pojašnjenja svoje odluke. Za prostor za koji nije iskazan interes u otvorenom roku ovog natječaja, Organizator ima pravo prihvatiti i ponude pristigle nakon roka, ali pod uvjetima ovog javnog natječaja.
Prigovori se podnose organizatoru u roku od 8 dana od objave Odluke o izboru. Podnošenje prigovora ili drugih pravnih radnji ne odgađa njeno izvršenje.
Sklapanje ugovora:
Ugovor sklapa ovlaštena osoba Organizatora. Izabrani ponuditelji dužni su pristupiti sklapanju ugovora s Organizatorom od 2.- 4. rujna 2024. godine.
U slučaju da u navedenom roku izabrani ponuditelj ne pristupi sklapanju ugovora, Organizator će odabrati sljedećeg najboljeg prijavitelja.
Odredbe Općih uvjeta su sastavni dio Ugovora.
Kršenje odredbi Ugovora uzrokuje jednostrani raskid Ugovora.
Završne odredbe:
Za potrebe ovog Natječaja prikupljaju se osobni podaci koji se odnose na kontakt podatke ovlaštenih osoba za zastupanje pravnih osoba te osobni podaci fizičkih osoba koji uključuju ime i prezime, adresu, OIB i druge kontakt podatke. Prijavom na Natječaj ponuditelji pristaju na prikupljanje, obradu i korištenje osobnih podataka za potrebe Natječaja. Prikupljeni osobni podaci neće biti javno dostupni, čuvat će se u uredu Turističke zajednice Dugog Sela, J. Zorića 1, Dugo Selo i mogu biti brisani na zahtjev ponuditelja.
Na odnose koji nisu uređeni ovim Općim uvjetima primjenjuju se propisi obaveznog prava i komunalnog reda grada Dugog Sela.
U slučaju spora nadležan je Sud u Dugom Selu.
Za TZG DUGOG SELA
Karmela Vukov-Colić, direktorica